zaterdag 6 maart 2010

Nieuwe editie van het boek CRM in de praktijk is uit!

Van het succesvolle managementboek "CRM in de praktijk" is een volledig vernieuwde editie uitgebracht. CRM in de praktijk geeft een praktisch handvat voor het succesvol opstellen en implementeren van uw eigen klantgerichte bedrijfsstrategie. U krijgt een goed beeld van de praktijkervaringen tot op heden, de valkuilen die op de loer liggen en de belangrijkste succes- en faalfactoren.

Klantgerichtondernemen wordt steeds belangrijker
Klanten worden steeds mondiger en veeleisender. Men wil 7x24 uur, anytime, anyplace, anyhow, als koning bediend worden. Product, kwaliteit en prijs zijn steeds minder onderscheidend in het gevecht om de klant. Bedrijven stellen de klant centraal om te kunnen overleven en schakelen steeds vaker over naar klantgericht ondernemen. Dit wordt ook wel "Customer Relationship Management (CRM)" genoemd.

Van relatiemanagement naar communitymanagement
De nieuwe editie van CRM in de praktijk bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:
- Wensen, behoeften en (het onvoorspelbare) gedrag van klanten (neuromarketing).
- Van relaties naar communities, van relatiemanagement naar communitymanagement.
- Social CRM: sociale netwerken, sociale media, co-creatie en user generated content.
- Van producten naar diensten naar belevingen (customer experience management).
- Massamaatwerk op internet: personalisatie, behavorial targetting, location based services.
- Mobiel internet en mobile CRM.
- Nieuwe onderzoeksresultaten, inzichten en praktijkervaringen zoals NPS en winnaars CRM Award NL.

CRM in de praktijk is het beste CRM-boek in Nederland
CRM in de praktijk wordt alom beschouwd als het beste CRM-boek in Nederland. Lees de recensies van CRM in de praktijk. Het boek is rechtstreeks te bestellen bij SDU/Academic Service of Managementboek.nl.

Lees meer informatie over CRM in de praktijk en hoe u het boek kunt bestellen.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen