woensdag 23 oktober 2013

Klant in de driver's seat kandidaat PIM Marketing Literatuurprijs

Aardig bericht, mijn boek Klant in de driver's seat is genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2013. Dit jaar maken dertien boeken kans op de prijs. De winnaar wordt op 28 november bekend gemaakt.


De genomineerde boeken zijn:

1- Social Media Marketing - Van strategie naar operatie
Auteurs: Sjef Kerkhofs, Robbert Gangadin
UItgever: Adfo Groep

2- Digitale verleiding - Hoe beïnvloedingsprofielen de online marketing op z’n kop zetten
Auteur: Maurits Kaptein
UItgever: Business Contact

3- Schizofrene marketing - Integratie van online- en offline marketing
Auteur: Joris Merks
Uitgever: Scriptum

4- De Customer Delight Strategie - Enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
Auteur: Jean-Pierre Thomassen
Uitgever: Kluwer

5- Klant in de driver’s seat - Klantgedreven innoveren met cocreatie, crowdsourcing en communities
Auteur: Sjors van Leeuwen
Uitgever: Van Duuren Management
Bestel het boek op Managementboek.nl.

6- Briljante business modellen
Auteurs: Jeroen Kemperman, Jeroen Geelhoed, Jennifer op ‘t Hoog
Uitgever: Academic Service

7- Reclame. Dood of levend - Strategische antwoorden voor marketeers en managers
Auteur: Fons van Dyck
Uitgever: LannooCampus

8- The consumer consulting board
Auteur: Insights Consulting
Uitgever: ebook (Amazon)

9- De verlichte merkdespoot
Auteur: Piet Wulleman
Uitgever: LannooCampus

10- KwaLitijd - De echte waarde van sociale media
Auteur: Jaap Favier
Uitgever: Adfo Groep

11- Anatomie van de Verleiding - Neuromarketing succesvol toegepast
Auteur: Paul Postma
Uitgever: Adfo Groep

12- Customer Profit Max
Auteur: Wil Wurtz
Uitgever: Amazon

13- Het succes van Internal Branding - een sterk merk bouwen en onderhouden
Auteurs: Marc van Eck, Ellen Leenhouts, Linda Ruten
Uitgever: Pearson Benelux

Zoals je kunt lezen ben ik in goed gezelschap. De vorige keer dat ik genomineerd was, met CRM in de praktijk, greep ik er helaas naast. Het zal dit jaar opnieuw een aardige kluif worden, want er zijn afgelopen jaar diverse goede marketingboeken verschenen.

De lijst is binnen het PIM bestuur tot stand gekomen. Een jury buigt zich nu over de genomineerden. De uitreiking is op 28 november, op de Hogeschool van Utrecht. Afgelopen jaar was een vruchtbaar marketingboekenjaar. Volgens Hans Molenaar van Pim zijn er meer dan 50 marketingboeken uitgebracht.

Meer informatie vind je op de website van het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten