vrijdag 2 september 2016

Hoe agile is jouw strategie? nominatie PIM prijs

Het boek Hoe Agile is jouw strategie? is genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2016. De prijs is een initiatief van het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) wordt dit jaar voor de 14e keer uitgereikt.


Lijst met genomineerde boeken
De genomineerden voor 2016 zijn, in willekeurige volgorde:

  1. Retail Marketing Strategy van Constant Berkhout (KoganPage)
  2. Disruptive Selling van Patrick Maes (Lannoo)
  3. Handboek Betekenisvol ondernemen van Kees  Klomp (Business Contact)
  4. Share van Pieter van Glind en Harmen van Sprang (Business Contact)
  5. Merkpositionering van Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk (Noordhof)
  6. Hoe agile is jouw strategie van Sjors van Leeuwen (Van Duuren)
  7. Creating Value with Big Data Analytics van Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk (Routeledge)
  8. Service Excellence van Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan (Vakmedianet)
  9. True Story Telling van Paul Hillesum (Van Duuren)
  10. Marketing met ballen van Rudy Moenaert en Henry Robben (Adfo Books)

De winnaar wordt bekend gemaakt op dinsdagavond 6 december 2016. Kijk voor meer informatie op de website van PIM. In 2015 won Joris Merks-Benjaminsen met het boek Online Brand Identity.

Hoe Agile is jouw strategie?
Meer weten over het boek, kijk dan op de website van Managementboek.nl.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen