woensdag 16 november 2016

Wat je moet weten over CRM deel 4

Dit is het vierde en laatste deel uit een serie van vier korte infographics over CRM, dit keer met inzichten, wetenswaardigheden en cijfers over klantgerichtheid en klantopbrengsten.


Wat je moet weten over CRM deel 4 - klantgerichtheid en klantopbrengsten:



De overige delen gaan over: klanten werven en klanten behouden, klanttevredenheid en klantloyaliteit en klantbeleving en klantwaarde.

De vier delen op een rij: 

  1. Klanten werven en klanten behouden.
  2. Klanttevredenheid en klantloyaliteit.
  3. Klantbeleving en klantwaarde.
  4. Klantgerichtheid en klantopbrengst.

Meer weten over CRM? 
Lees dan de klassieker CRM in de praktijk of kijk verder op dit blog bij 'crm'. Of lees het artikel over 25 inzichten voor jouw CRM-strategie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten