tag:blogger.com,1999:blog-8369660028119448000.post1747610221781838091..comments2023-07-14T22:59:04.931-07:00Comments on Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw: De Succesillusie te kort door de bochtSjors van Leeuwenhttp://www.blogger.com/profile/13466098787496274810noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-8369660028119448000.post-27643215827573280812017-01-31T05:12:03.454-08:002017-01-31T05:12:03.454-08:00Heel goed Sjors. Ik doe in mijn boek een oproep to...Heel goed Sjors. Ik doe in mijn boek een oproep tot kritisch nadenken en ben dus altijd blij als mensen mijn boek ook kritisch beschouwen. Als je alle managementboeken zo kritisch leest, ben ik een tevreden mens.<br /><br />Daarnaast ben ik natuurlijk wel reuze benieuwd naar die 'managementinzichten waarvan nut en werking wel wetenschappelijk of in de praktijk bewezen zijn'. Ik zie ze graag verschijnen ;-)Anonymousnoreply@blogger.com